Nahrávám...
Aktualizuji zobrazený obsah
    Hledat
    Logo firmy (zobrazí úvodní stránku)
    Košík
    Vážení zákazníci, z důvodu firemní dovolené, probíhající od 1. do 5. července, proběhne poslední expedice Vašich objednávek v pátek 28. června a poté zase v pondělí 8. července.

    Obchodní podmínky

    1. Obecná ustanovení

    Tyto obchodní podmínky a reklamační řád platí v internetovém obchodě http://go.k2.cz/eshop/. Obchodní podmínky a reklamační řád vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

    Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České Republiky, na straně spotřebitele se vztahy neupravené Obchodními podmínkami řídí občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou jiný subjekt, řídí se tyto vztahy obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.) vše ve znění novel.

    2. Objednávka a platba zboží

    Minimální hodnota objednávky není stanovena. Po odeslání objednávky Vám bude na email uvedený při registraci zasláno potvrzení. Pokud vám potvrzovací email nedorazí do 2 hodin od závazného potvrzení objednávky nebo v objednávce naleznete nesrovnalosti, neprodleně nás prosím kontaktuje. Objednáním zboží potvrzujete, že jste se seznámili s Obchodními podmínkami a že s nimi souhlasíte. Veškeré objednávky odeslané tlačítkem „ODESLAT OBJEDNÁVKU“ jsou považovány za závazné. Své objednávky můžete stornovat maximálně do 24 hodin prostřednictvím emailu.

    Platit můžete převodem na náš účet, formou dobírky, dobírky kartou. V případě osobního vyzvednutí na prodejně dále pak hotově nebo kartou.

    3. Registrace

    V našem eshopu můžete nakupovat jako registrovaní i jako neregistrovaní zákazníci. Podle toho, pro jakou variantu se rozhodnete, zvolíte buď způsob:

    • Přihlásit se (pro registrované zákazníky)
    • Registrovat se (pro ty, kteří si chtějí v našem eshopu zřídit uživatelský účet)
    • Nákup bez registrace

    Výhoda nákupu s registrací spočívá v tom, že máte vytvořen svůj uživatelský účet, který obsahuje údaje související s objednáním a platbou zboží (adresa, kontaktní údaje apod.) a historii předešlých objednávek. Při každém nákupu se tyto údaje automaticky zobrazí a Vy je nemusíte vždy znovu vypisovat.

    4. Dodání zboží

    Zboží Vám bude zasláno Českou poštou, přepravní službou PPL nebo DPD. Vyzvednout si je můžete také osobně na naší prodejně Bikeshop, spol, s.r.o. Ostružnická 20, Olomouc 779 00. Ušetříte tak za poštovné.

    Ceny poštovného a balného (vč. DPH):

    • Česká pošta - Balík do ruky 90 Kč
    • Česká pošta - Balík na poštu 89 Kč
    • PPL 95 Kč
    • DDP 90 Kč

    Ceny plateb (vč. DPH)

    • Platba převodem – 10 kč
    • Platba dobírkou – 30 kč
    • Platba dobírky kartou – 25 kč
    • Platba hotově na prodejně – 0 kč
    • Platba úvěrem – 20 kč
    • Platba kartou online – 0kč

    Ke každé zásilce je přiložen daňový doklad – paragon nebo faktura pokud jsou vyplněny informace o organizaci. Zboží, které je skladem, odesíláme do 48 hodin od objednání. O odeslání zboží budete informováni emailem a sms.

    5. Převzetí zásilky

    Nepřevzetí zásilky

    Pokud Vám zásilka dojde poškozená – otevřená, poškozený obal, promáčený obal apod., nepřebírejte ji. Vyžádejte si od dopravce sepsání škodního protokolu o shledané závadě. Zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě a sepsání protokolu nám prosím oznamte, abychom se mohli domluvit na dalším postupu. Na pozdější reklamaci závady, vzniklé poškozením zboží při přepravě zjištěné až mimo přítomnost poštovního doručovatele, není možno brát ohled.

    Reklamace poškození zboží během přepravy

    V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci u dodavatele pokud možno ihned. V případě České pošty můžete uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce do 2 pracovních dnů od převzetí. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. V případě PPL a DPD je lhůta, během které můžete nahlásit případné závady, třídenní. V obou případech je nutné zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní. Zároveň nás prosím kontaktujte e-mailem, abychom mohli přispět k rychlému vyřešení situace.

    Kontrola dodaného zboží

    Po převzetí zásilky zkontrolujte, zda dodané zboží odpovídá Vaší objednávce.V případě, že balík přijde nekompletní či chybně vyexpedovaný, neprodleně nás informujte e-mailem. Převzetím poškozeného zboží přechází na kupujícího odpovědnost. V případě, že kupující zaplatil kupní cenu, přechází na něj vlastnické právo ke zboží jeho převzetím.

    6. Osobní odběr v kamenném obchodě

    Zboží si můžete také vyzvednou osobně v našem kamenné obchodě. Po předchozí dohodě je možné vyzvednout si zboží i v jiné dny a hodiny. Zboží zde bude k vyzvednutí po zaslání potvrzujícího e-mailu, že je Vaše objednávka připravena. Zboží zde pro Vás uschováme po dobu 3 dnů od data zaslání informačního emailu, po dohodě je možné dobu úschovy přizpůsobit Vašim potřebám.

    7. Vrácení zboží

    Pokud nebudete se zbožím spokojeni, můžete ho bez udání důvodů vrátit do 14-ti dnů od převzetí zásilky nazpět a my vám dle vašeho výběru vrátíme penízenebo zboží vyměníme za jiné. Vrácené zboží musí být úplné, nepoškozené, neopotřebované a schopné dalšího prodeje. V opačném případě nelze uplatnit možnost jeho vrácení. Zboží posílejte jako cenný balík. Zásilky zasílané dobírkou nebudou přijaty. Spolu se zbožím musí být vrácena faktura nebo účtenka. Bez ni nelze vyřídit vrácení peněz nebo výměnu zboží. Pokud bude vše v pořádku budou peníze kupujícímu vráceny inkasní složenkou nejpozději do 30-ti dnů od vrácení zboží. Na požádání kupujícího můžou být peníze vráceny na jeho bankovní účet. Peníze za poštovné se nevracejí.

    8. Záruční doba

    Pro kupujícího je záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedena delší. Záruka přesahující 24 měsíců a její podmínky jsou vyznačeny na záručním listě.

    Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny výrobku v záruční době začne záruka běžet znovu od převzetí nové věci.

    Je-li na výrobku, jeho obalu nebo v návodu vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití, skončí záruční doba uplynutím této lhůty.

    U kosmetických produktů je datum minimální trvanlivosti uvedeno slovy „Spotřebujte nejlépe do...“. Datum minimální trvanlivosti nemusí být uvedeno na obalu výrobku, jehož minimální trvanlivost přesahuje 30 měsíců. U těchto výrobků je použit symbol otevřené nádobky na krém, uvnitř kterého je údaj o době, po kterou lze přípravek po otevření používat např. Je - li v symbolu otevřené nádobky uvedeno 12M, znamená to, že krém je nutné spotřebovat do 12-ti měsíců od otevření.

    9. Záruční list

    Prodávající poskytuje záruku písemnou formou (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje, které musí obsahovat záruční list. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, IČ, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu.

    10. Reklamace

    Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nevhodným užíváním věci, opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním ani na vady, pro které byla sjednána nižší cena.

    Reklamace se řídí občanským zákoníkem.

    Při reklamaci je nutné dodržet tento postup:

    1. O reklamaci nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu v co nejkratší možné lhůtě od zjištění závady.
    2. Uveďte jméno a příjmení, adresu, číslo Vašeho účtu (za účelem převodu peněz v případě uznání reklamace) a důvod reklamace.
    3. Se zbožím zašlete kopii faktury.
    4. Zboží zasílejte jako cenný balík. Zásilky posílané na dobírku nebudou přijaty.

    Pokud bude reklamace oprávněná, bude Vám zboží vyměněno kus za kus, či vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného a balného. Peníze budou poukázány na Váš účet. V případě neoprávněné reklamace Vám bude zboží zasláno zpět na náklady kupujícího. V případě nevyhovujícího zboží je po dohodě možná výměna.

    11. Zrušení objednávky ze strany provozovatele obchodu

    Provozovatel si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

    • Zboží se již nevyrábí nebo nedodává, není skladem nebo se změnila výrazným způsobem cena zboží.
    • Neproběhla platba ze strany nakupujícího.
    • O zrušení či změně v objednávce z výše uvedených důvodů budete informováni a následně s Vámi dohodneme další postup.

    12. Ochrana osobních údajů

    Provozovatel je řádně registrovaným správcem osobních údajů. Osobní údaje jsou zabezpečeny proti zneužití a nakládání s nimi se řídí zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

    Osobní údaje (adresa bydliště, telefon, email), které uvádíte ve své objednávce, jsou zpracovávány za účelem vyřízení objednávky a ke komunikaci se zákazníkem. Provozovatel se zavazuje neposkytnout získané osobní údaje třetím osobám, vyjma dopravců zboží, a to pouze v rozsahu nutném pro doručení zásilky.

    Svou registrací v internetovém obchodu http://go.k2.cz/eshop/ souhlasíte se shromažďováním a používáním údajů o Vás a Vašich nákupech po dobu neurčitou. Na Vaši písemnou žádost mohou být po vyřízení objednávky vymazány.